سایت باحال و تفریحی

اس ام اس مدل لباس فیلم عکس و مطالب تفریحی

سایت باحال و تفریحی

اس ام اس مدل لباس فیلم عکس و مطالب تفریحی

فال روزانه دوشنبه 15 آبان 96 فال روز تولد امروز 15 آبان ماه 1396

فال روزانه دوشنبه 15 آبان 96 فال روز تولد امروز 15 آبان ماه 1396

فال روزانه,فال روز,فال امروز ,thg v,chki , fall roozaneh

فال روزانه ماه های سال

نمکستان » در این مطلب  فال روزانه ماه های مختلف سال را آماده کرده ایم ، برای مشاهده فال روزانه روز تولد خود در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

فال روزانه,فال روز,فال امروز ,thg v,chki , fall roozaneh

فال روزانه متولدین فروردین ماه

طبیعتاً شما دوست دارید که افراد دیگر خلاقیت و توانایی شما در بیان کردن مقصودتان را تحسین کنند، اما آنها کاملاً شما را تأیید نمی‌کنند. هیچ وقت سراغ جمله‌هایی مثل “من باید داشته باشم… یا “ای کاش که من…” نروید. این سخنان باعث می‌شوند که شما ایمان خود را از دست داده و یا اینکه حسرت بخورید. بهترین کاری که می‌توانید بکنید این است که به خودتان امیدواری داده و بعد شروع به کار کنید.

فال روزانه,فال روز,فال امروز ,thg v,chki , fall roozaneh

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

امروز ممکن است با ضد و نقیض‌هایی روبرو شوید، تا جایی که کارها و وظایف معمولی روزانه کسل کننده‌تر و یکنواخت‌تر از همیشه به نظر می‌رسند. راه حل شما می‌تواند هر چیزی را تغییر دهد و می‌تواند یک شغل کم تحرک و ثابت را به شغلی کمیاب و خاص تبدیل کند. ولی نباید از به قدرت رسیدن در شغلتان هراس داشته باشید، برای اینکه شما قادر هستید از این قدرن در جهت مؤثری استفاده کرده و به اهداف والای خود نزدیک بشوید.

فال روزانه,فال روز,فال امروز ,thg v,chki , fall roozaneh

فال روزانه متولدین خرداد ماه

شما در این روزها به یک سکون و حالت غیر فعال بودن رسیده اید، شما به یک فرد قابل اعتماد نیاز دارید برای این که محرکی باشد تا شما را از این حالت خارج سازد و دوباره شما را مثل سابق به فردی پویا تبدیل کند. شاید به دلیل شکست‌هایی که در قبل داشته اید و تجربه‌های تلخ بسیاری که داشته اید شجاعت خود را از دست داده اید اما شما با وجود تمام این مسائل راه تان را ادامه دهید زیرا جاده زندگی شما به موفقیت منتهی می‌شود.

فال روزانه,فال روز,فال امروز ,thg v,chki , fall roozaneh

فال روزانه متولدین تیر ماه

یک پیچیدگی بین دنیای درونی شما با یک موقعیت که اخیرا در آن گرفتار شده‌اید ممکن است این روزها ذهن شما را به خود مشغول کند و باعث شود که موقتا حالت تعادل خود را از دست بدهید. ادامه دادن به این وضع کمکی به شما برای رسیدن به هدف‌هایتان نخواهد کرد حتی اگر احساس کنید که از کارهایتان راضی و خشنود هستید. با این وجود راه‌های مناسب و مفیدی وجود دارند که بتوانید با استفاده از آنها به نیازهای خود پاسخ دهید. وظیفه شما اکنون این است که آنها را پیدا کنید.

فال روزانه,فال روز,فال امروز ,thg v,chki , fall roozaneh

فال روزانه متولدین مرداد ماه

متولد مرداد : امروز شما در موقعیت دشواری قرار می‌گیرید و نمی‌دانید پیشنهاد تازه ای که بهتان شده را قبول کنید یا نه؟! ممکن است این پیشنهاد با برنامه‌های قبلی شما هماهنگ نشود. اما بهتر است فقط به این دلیل به پیشنهاد جواب منفی نداده و خیلی خوب در مورد آن فکر کنید. ذهن خودتان را محدود نکنید، چراکه هر نوع اطلاعات جدید ممکن است حقیقتی باشد که خیلی چیزها را تغییر دهد. پس قبل از اینکه جواب نهایی بدهید تمام گزینه ها را بررسی کنید.

فال روزانه,فال روز,فال امروز ,thg v,chki , fall roozaneh

فال روزانه متولدین شهریور ماه

شما این روزها با مجموعه‌ای از تضادها مواجه می‌شوید. گرچه شما حس می‌کنید این جریانات زیاد بهتان مربوط نمی‌شود، اما از نظر احساسی خیلی در آن غرق شده اید و در مورد حوادث دور و برتان دیدگاه‌های سخت گیرانه‌ای دارید. شما ابدا به کسی اجازه نمی‌دهید در مورد احساسات درونی تان چیزی بفهمد، چرا که خودتان نیز در جستجوی فهمیدن نقطه نظرات دیگران نیستید. با همه این احوال صحبت کردن با یک دوست نزدیک هنوز هم جواب می‌دهد، حتی اگر گفتگوی رفاقتی و خیلی ساده‌ای باشد.

فال روزانه,فال روز,فال امروز ,thg v,chki , fall roozaneh

فال روزانه متولدین مهر ماه

شما امروز دغدغه زیدی ندارید، اما نمی‌توانید به راحتی در مورد نگرانی‌های خود با دیگران صحبت کنید. دلیل این کارتان این است که باوجود تمام مشکلاتی که وجود دارد نمی‌خواهید مشکل جدیدی به وجود بیاید. با اینحال شما اطلاعات ارزشمندی دارید که باید گفته شوند. فراموش نکنید حرفی که شما می‌خواهید بزنید نمی‌تواند ایجاد آشوب و ناآرامی ‌کند، بلکه روش بیان شما ممکن است تاثیر نامناسبی برجا بگذارد. بدون اینکه از کسی خجالت بکشید بدون داشتن هیچ نوع چشم ‌داشتی از احساسات خود حرف بزنید.

همچنین ببینید : گرفتن فال عطسه

فال روزانه ماه آبان

فال روزانه متولدین آبان ماه

امروز احسااست ناراحت کننده شروع به ظاهر شدن کرده اند به طوری که شما ارزو می کنید زمان خوشی که از دست رفته فرا برسد. کج خلفی نکیند، برای اینکه قسمتهای زایدی از زندگی شما در حال گذر از یک مرحله به مرحله دیگر هستند. فقط به این دلیل که این موقعیت های اخیر خواستار توجه و دقت زیاد است، فکر نکیند که دوران خوشی به پایان رسیده است. حتی اگر اکنون احساسات شما جدی تر شده اند، با آنها در زمان حال زندگی کنید. به زودی نتیجه کارهایتان را خواهید دید.

فال روزانه ماه آذر

فال روزانه متولدین آذر ماه

وقتی برای تان موقعیت بسیار مهمی بوجود می‌آید که به نظر می‌رسد خارج از کنترل شماست دستپاچه و سراسیمه می‌شوید. ماه نشان شما امروز غریب و خیالباف است و کاری هم از دست شما برنمی‌آید جز اینکه بنشینید و تماشا کنید که احساسات‌تان افول پیدا کرده و ماننده یک جریان آب پیش می‌روند. در ضمن شما تصمیم گرفته‌اید که به عمق احساسات خود پی ببرید با این حال راه حل شما به قدرتمندی همیشه نیست. نیازی نیست که به خودتان انقدر سخت بگیرید. اجازه دهید که احساسات عجیب تان شما را برای یک گردش آماده کند؛ فقط از جاییکه شما را می‌برند لذت ببرید.

فال روزانه ماه دی

فال روزانه متولدین دی ماه

تنها زمانی که فکر می‌کنید زمان بازی نزدیک است، نباید از کارتان دست کشیده و عقب نشینی کنید. شما مجبورید به برنامه‌هایی که از قبل برای خود طرح ریزی کرده بودید بپردازید و حتی ممکن است این کار در تعطیلات آخر هفته نیز شما را به خود مشغول کند. اما اگر کمی‌تفریح و گردش تان به تعویق افتاد نگران نباشید. پرداختن به وظایف و مسئولیت‌هایی که دارید باعث می‌شوند بعد از اتمام کار احساس آرامش و اعتماد به نفس کنید.

همچنین ببینید : گرفتن فال حافظ با معنی

فال روزانه ماه بهمن

فال روزانه متولدین بهمن ماه

گرفتگی کامل ماه امروز درست برخلاف خورشید در نشان شماست و به شما یادآوری می‌کند که بین کاری که لازم است برای خودتان انجام دهید و انتظاراتی که دیگران از شما دارند تعادل ایجاد کنید. ممکن است احساس کنید چنانچه الان روی کسی را زمین بیندازید احساس پریشانی به شما دست می‌دهد ولی در عین حال فکر می‌کنید که انتظارات آنها کاملا غیر واقعی است. دقیق گوش دادن به اینکه آنها دقیقا چه می‌خواهند ایده بسیار خوبی به نظر می‌رسد؛ اما به معنی این نیست که شما بایدهجوم ببرید و هر کاری که از دست تان بر آمد را برای دیگران انجام دهید.

فال روزانه ماه اسفند

فال روزانه متولدین اسفند ماه

در طول روز استرس در وجود شما شکل می‌گیرد و دیگر برای تان مشکل است که حتی برای ساعتی آرام بگیرید. حتی اگر در خانه هم باشید راحت نیست که بتوانید ذهن تان را از کارهایی که در محل کار دارید منحرف سازید. خوشبختانه الان نیازی نیست که هیچ مسئله ای را حل کنید. اجازه دهید که احساسات تان با جریان تغییرات بالا و پایین شوند. اگر ممکن بود تصمیم گیری‌ها مهم خود را به آخر هفته موکول کنید

فال روزانه دوشنبه 15 آبان 96 فال روز تولد امروز 15 آبان ماه 1396

آموزش دستور طرز تهیه شیرینی مغزدار شکلاتی خوشمزه در منزل

آموزش دستور طرز تهیه شیرینی مغزدار شکلاتی خوشمزه در منزل

شیرینی مغزدار شکلاتی,طرز تهیه شیرینی مغزدار شکلاتی,دستور شیرینی مغزدار شکلاتی

نمکستان » برای این پست آموزش طرز تهیه شیرینی مغزدار شکلاتی خوشمزه و لذیذ را آماده کرده ایم ، برای مشاهده این آموزش آشپزی این پست را دنبال کنید.

مواد لازم شیرینی مغزدار شکلاتی

  • کره :: 170 گرم
  •  آرد :: 225 گرم
  •  شکر :: 100 گرم
  •  تخم مرغ :: 1 عدد
  • نمک :: نوک قاشق چایخوری
  • وانیل :: یک هشتم قاشق چایخوری
  • شکلات کوچک :: 25 عدد
  • پودر شکر :: برای تزئین مقداری

همچنین ببینید : شیرینی اسکار

طرز تهیه شیرینی مغزدار شکلاتی

با آموزش طرز تهیه شیرینی مغزدار شکلاتی از سری آموزش های آشپزی سایت نمکستان در خدمتتون هستیم. برای تهیه شیرینی مغزدار شکلاتی ابتدا باید کره و شکر و نمک را در ظرفی بریزید و با همزن خوب مخلوط کنید.

حتما کره را نیم ساعت قبل از شروع کار از یخچال بیرون بیاورید تا نرم شود. تخم مرغ و وانیل را هم اضافه کرده و هم بزنید تا یکدست شوند. آرد را 3 مرتبه الک کنید و کم کم به مواد اضافه کرده تا خمیر نرم و لطیفی به دست آید.

یک پلاستیک روی خمیر بیندازید تا خمیر نیم ساعت در محیط آشپزخانه استراحت کند. بعد از این مدت از خمیر گلوله هایی به اندازه یک گردو برداشته شکلات را درون آن قرار داده و در دست گرد کنید و بین دو دست کمی فشار دهید.

سینی فر را با کاغذ روغنی بپوشانید و شیرینی ها را با فاصله روی کاغذ روغنی قرار دهید. حالا سینی را به مدت 15 دقیقه درون فر با حرارت 180 درجه سانتی گراد یا 350 درجه فارنهایت قرار دهید. رنگ شیرینی نباید تغییر کند.

آموزش دستور طرز تهیه شیرینی مغزدار شکلاتی خوشمزه در منزل

آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه شیرینی نارگیلی خوشمزه در منزل

آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه شیرینی نارگیلی خوشمزه در منزل

شیرینی نارگیلی,طرز تهیه شیرینی نارگیلی,دستور پخت شیرینی نارگیلی

نمکستان » برای این پست آموزش طرز تهیه شیرینی نارگیلی خوشمزه و لذیذ را آماده کرده ایم ، برای مشاهده این آموزش آشپزی این پست را دنبال کنید.

مواد لازم شیرینی نارگیلی

  • آرد :: 1 پیمانه و 2 قاشق سوپخوری
  • شکر :: دو سوم پیمانه
  •  کره :: نصف پیمانه
  • پودر دارچین :: 1 قاشق چایخوری
  • تخم مرغ  :: 1 عدد
  • نمک :: 1/8 قاشق چایخوری
  • پودر نارگیل :: 1 پیمانه
  • نارگیل رنده شده :: برای تزئین

همچنین ببینید : شیرینی آلمانی

طرز تهیه شیرینی نارگیلی

با آموزش طرز تهیه شیرینی نارگیلی از سری آموزش های آشپزی سایت نمکستان در خدمتتون هستیم. برای تهیه شیرینی نارگیلی ابتدا باید کره و شکر را در ظرفی بریزید و با همزن بزنید تا نرم و لطیف شوند .

سپس تخم مرغ را اضافه کنید و مخلوط کنید تا یکدست شود. آرد و نمک و دارچین را با هم مخلوط کنید و 2 مرتبه الک کنید و کم کم به مواد قبلی اضافه کنید و مخلوط کنید تا خمیری به وجود بیاید.

در آخر پودر نارگیل را هم اضافه کنید. بعد مقداری از خمیر را به صورت توپ کوچکی درآورده یا قالب بزنید و روی آن مقداری پودر نارگیل بپاشید. سینی فر را چرب کنید یا یک کاغذ روغنی درونش بیندازید و شیرینی ها را با فاصله داخل سینی بچینید.

حالا سینی را به مدت 5 دقیقه داخل فر با حرارت 180 درجه سانتی گراد یا 350 درجه فارنهایت قرار دهید.  توجه داشته باشید که این شیرینی بسیار زود آماده می شود و زمان پخت زیاد باعث برشته شدن و سفت شدن آن می شود .

آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه شیرینی نارگیلی خوشمزه در منزل

فال روزانه شنبه 13 آبان 96 فال روز تولد امروز 13 آبان ماه 1396

فال روزانه شنبه 13 آبان 96 فال روز تولد امروز 13 آبان ماه 1396

فال روزانه,فال روز,فال امروز ,thg v,chki , fall roozaneh

فال روزانه ماه های سال

نمکستان » در این مطلب  فال روزانه ماه های مختلف سال را آماده کرده ایم ، برای مشاهده فال روزانه روز تولد خود در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

فال روزانه,فال روز,فال امروز ,thg v,chki , fall roozaneh

فال روزانه متولدین فروردین ماه

باوجود اینکه امروز وسوسه شده‌اید که در کارتان ریسک پذیری داشته باشید، ولی الان بهتر است برنامه ثابت و مشخصی برای خود ترتیب دهید. حتی اگر نتیجه این نوع استراتژی شهرت و ثروت هم باشد، ولی برای شما مفید و سودمند نخواهد بود. به جای اینکه به فکر پول درآوردن باشید، با کسانی که دور و برتان هستند بیشتر همکاری کنید.

فال روزانه,فال روز,فال امروز ,thg v,chki , fall roozaneh

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

وقتی که به دیگران می‌گویید دوست دارید برای مسافرت به یک جزیره در دریاهای جنوبی و یا به کوه‌های آلپ بروید کاملاً جدی حرف می‌زنید!! حتی اگر این مسافرت‌ها ظاهراً غیر ممکن به نظر می‌رسند، ولی قوه تشخیص شما می‌تواند برایتان راهی پیدا کند. اگر افرادی هستند که خیلی بهتان سخت می‌گیرند، آنها را در جریان تمام برنامه‌هایتان قرار ندهید. آرزوها و رویاهایتان را به فردی بگویید که دوست دارید همسفرتان باشد!

فال روزانه,فال روز,فال امروز ,thg v,chki , fall roozaneh

فال روزانه متولدین خرداد ماه

امروز شاید دوست داشتنی ترین فرد در تمام زندگی تان برای شما تبدیل به فردی عادی شود. درست وقتی که شما خیلی خوب او را شناختید، نظریات عاطفی تان یکباره تغییر می‌کند و فرضیه‌های غلط به ذهنتان راه پیدا می‌کند. هم اکنون شما روابط دوستانه خیلی خوبی دارید. قبل از تصمیم گیری‌های بزرگ و قبل از اینکه پشیمان شوید به خودتان زمانی کافی داده تا خوب فکر کنید.

فال روزانه,فال روز,فال امروز ,thg v,chki , fall roozaneh

فال روزانه متولدین تیر ماه

شما احساس می‌کنید که برای تغییرات احساسی جدید کاملاً آمادگی دارید، اما باید تا موقعی که کسی به کمکتان نیامده است صبر کنید. امروز ضعف‌ها و سستی‌هایتان خودشان را نشان داده‌اند و باید با بیشتر کار کردن آنها را بپوشانید. اگر تصمیم بگیرید که احساسات خود را سرکوب کنید، فرصت بزرگی نصیب‌تان می‌شود که بیشترین تغییر در زندگی‌تان را به همراه دارد.

فال روزانه,فال روز,فال امروز ,thg v,chki , fall roozaneh

فال روزانه متولدین مرداد ماه

با توجه به هم ترازی ماه با ژوپیتر شما نباید فراموش کنید که با کمک برنامه ریزی مناسب و اجرای عاقلانه هر کاری امکان پذیری می‌شود. با این حال شما در اطراف خود سدی از مقاومت را می‌بینید. باوجود اینکه آنها ادعا می‌کنند که به آن توجه دارند، ولی حوادثی اتفاق می‌افتد که تا مدتی از شما دورمی‌شوند و شما نیز وقت کافی دارید، قبل از اینکه آنها برای انجام دادن کاری جدید تحت فشار قرارتان دهند کارهای قبلی خود راتمام کنید.

فال روزانه,فال روز,فال امروز ,thg v,chki , fall roozaneh

فال روزانه متولدین شهریور ماه

شما امروز نسبت به احساسات عاشقانه خود خیلی جدی هستید، ولی انتظار روابط رمانتیک را ندارید. در حقیقت رفتار و سلوک آرام شما در روابط عاشقانه تان شما را به فردی جذاب تبدیل کرده است، بدون اینکه صرفاً مسائل جنسی مدنظر باشد. فراموش نکنید که تا جایی که دلتان بخواهد می‌توانید در جهت به تکامل رسیدن بکوشید و این تکامل منافاتی با محبوبیت ندارد. هرقدر که بیشتر به وظایف و مسئولیت‌هایتان می‌پردازید، دلایل بیشتری به دست دیگران می‌دهید که دوست‌تان داشته باشند.

فال روزانه,فال روز,فال امروز ,thg v,chki , fall roozaneh

فال روزانه متولدین مهر ماه

امروز که ماه و سه سیاره دیگر در نشانه شما فعال هستند، بهتر است منصف و بی‌طرف باقی بمانید. حتی اگر شما فکر می کنید که احساسات خود را از دیگران مخفی کرده‌اید، ولی آنها بالاخره فاش می‌شوند. با احساسات خود نجنگید؛ اگر برای پنهان کردن آنها بیهوده تلاش کنید، فقط انرژی تان را هدر داده‌اید. به جای تظاهر کردن سعی کنید که خودتان باشید.

همچنین ببینید : گرفتن فال عطسه

فال روزانه ماه آبان

فال روزانه متولدین آبان ماه

شما امروز دغدغه زیادی ندارید، اما نمی‌توانید به راحتی در مورد نگرانی‌های خود با دیگران صحبت کنید. دلیل این کارتان این است که با وجود تمام مشکلاتی که وجود دارد نمی‌خواهید مشکل جدیدی به وجود بیاید. با این حال شما اطلاعات ارزشمندی دارید که باید گفته شوند. فراموش نکنید حرفی که شما می‌خواهید بزنید نمی‌تواند ایجاد آشوب و ناآرامی کند، بلکه روش بیان شما ممکن است تاثیر نامناسبی برجا بگذارد. بدون اینکه از کسی خجالت بکشید بدون داشتن هیچ نوع چشم ‌داشتی از احساسات خود حرف بزنید.

فال روزانه ماه آذر

فال روزانه متولدین آذر ماه

امروز شما مجبورید حتی به مسائل خیلی جزئی هم توجه کنید، چرا که در غیر این صورت زندگی‌تان آشفته و بی‌نظم می شود. اگر مهلتی برای کارهایتان در نظر گرفته شده خیلی مهم است که به آن اهمیت بدهید، برای اینکه عدم توجه شما به این موضوع باعث می‌شود افراد زیر دست‌تان عمل شما را سوء تعبیر کنند. هم اکنون نباید با رئیس خود بحث کنید، فقط باید تا جایی که می توانید به نحو احسن وظایف خود را انجام دهید.

فال روزانه ماه دی

فال روزانه متولدین دی ماه

با وجود اینکه امروز روز استراحت شماست، شما می‌توانید احترامی که دوستان و خانواده برای شما قائلند را در چشمان آنها ببینید. از نظر آنها شما قادر هستید هرکاری انجام بدهید و می‌توانید موقعیت خود را در اجتماع تثبیت کنید. شما خیلی دوست دارید که از بودن در جمع آنها لذت ببرید، ولی اهداف خیلی جدی درسرتان دارید و باید به روابطی بیشتر توجه کنید که شما را به اهدافتان نزدیک‌تر کند.

همچنین ببینید : گرفتن فال حافظ با معنی

فال روزانه ماه بهمن

فال روزانه متولدین بهمن ماه

امروز شما مجبور نخواهید شد با ناراحتی‌های جدی دست و پنجه نرم کنید، اما آنها در پس زمینه وجود دارند. از نظر معنوی شما حس و حال خوبی دارید، برای اینکه می‌توانید خوشی‌های خود را با دیگران سهیم شوید. اما نباید دوباره این کار را انجام دهید؛ شما باید محدودیت‌های خود را نیز قبول کنید و این موضوع در حین تفریح کردن امنی شما را تضمین می کند.

فال روزانه ماه اسفند

فال روزانه متولدین اسفند ماه

شما امروز سعی می کنید تا جایی که امکان دارد با کمک دیگران به مقصود خود برسید، اما نیازهای شما برایتان دردسرساز نیز خواهند بود؛ چراکه اگر آنهایی که بهتان کمک کرده‌اند هر خواسته بدون دلیلی هم از شما داشتند شما مجبور می‌شوید بهشان کمک کنید. نگران نباشید؛ شما باید قبل از اینکه خودتان را در اختیار دیگران قرار بدهید، مرزهایی برای خود تعیین کنید.

فال روزانه شنبه 13 آبان 96 فال روز تولد امروز 13 آبان ماه 1396

فال روزانه جمعه 12 آبان 96 فال روز تولد امروز 12 آبان ماه 1396

فال روزانه جمعه 12 آبان 96 فال روز تولد امروز 12 آبان ماه 1396

فال روزانه,فال روز,فال امروز ,thg v,chki , fall roozaneh

فال روزانه ماه های سال

نمکستان » در این مطلب  فال روزانه ماه های مختلف سال را آماده کرده ایم ، برای مشاهده فال روزانه روز تولد خود در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

فال روزانه,فال روز,فال امروز ,thg v,chki , fall roozaneh

فال روزانه متولدین فروردین ماه

واقع‌بینی برای شما از اهیمت ویژه‌ای برخوردار است، برای اینکه شما قبل از اینکه روی موضوعی کار کنید دوست دارید آن چیز برایتان ملموس شده باشد. با وجود این امروز این موضوع می‌تواند مشکل‌ساز باشد، برای اینکه هیچ چیز تا زمانی که ظاهر نشده است کامل نیست. در حالیکه این موضوع به طور فزاینده‌ای شما را ناراحت می‌کند، احتمال دارد که تا آخر روز شدیدتر هم بشود. بهترین کار این است که به جای عقب انداختن زمان تصمیم‌گیری هرچه زودتر تصمیم خود را بگیرید.

فال روزانه,فال روز,فال امروز ,thg v,chki , fall roozaneh

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

امروز شما دوست ندارید از لاک خود بیرون بیایید! اما شرایط و مشکلات بهتان اجازه نمی‌دهند که یک جا ساکن بمانید. شاید شما نگران اتفاقاتی که دور و برتان رخ داده باشید، ولی مجبور خواهید شد در مورد بعضی چیزها صحبت کنید. باید وقتی را به کندو کاو کردن رازهای ناشناخته اختصاص دهید، برای آنکه خود شما دقیقاً چیزهایی را که پیدا خواهید کرد را نمی‌شناسید. کشفیات خودتان را با کسی که بهش اطمیمنان دارید در میان بگذارید.

فال روزانه,فال روز,فال امروز ,thg v,chki , fall roozaneh

فال روزانه متولدین خرداد ماه

از فعالیت‌ها و یا کارهایی که انجام می‌دهید دلزده شده اید، به دنبال یک نو گرایی در کارهایتان هستید تا بتوانید لحظات هیجان انگیزتری را برای خود رقم بزنید. اگر فقط به خاطر این که از فعالیت‌هایتان خسته شده‌اید می‌خواهید کارهای جدیدی را آغاز کنید توصیه می‌شود که کمی صبر کنید، زیرا اگر کاری را با عجله آغاز کنید پایان خوبی نخواهد داشت.

فال روزانه,فال روز,فال امروز ,thg v,chki , fall roozaneh

فال روزانه متولدین تیر ماه

شما به راحتی می‌توانید زندگی‌تان را اداره کنید و در این راه به کمک کسی نیازی ندارید. زیرا بصیرت و بینش فوق العاده قوی نسبت به آینده دارید. به طور مستقل و تنها هر زمانی که اراده کنید می‌توانید این کار را انجام دهید. رفتارهای و گفته‌های شما کاملا حساب شده می‌باشد. اما یک موضوع را بخاطر داشته‌اید، انسان موجودی اجتماعی است، در کنار افراد دیگر در جامعه است که می‌تواند خود را پیدا کند و به اهداف والایی که دارد برسد پس نقش افراد را در زندگی تان از یاد نبرید.

فال روزانه,فال روز,فال امروز ,thg v,chki , fall roozaneh

فال روزانه متولدین مرداد ماه

شما ممکن است امروز خستگی و ملال خاصی را تجربه کنید و دشوار است که این انرژی منفی را از خود دور کنید. ممکن است تصمیم داشته باشید که مسائل شخصی خود را با شخص دیگری در میان بگذارید با این حال هر چه بیشتر صحبت کنید باز هم نمی‌توانید به یاد بیاورید که منبع این مشکل روحی تان از کجا بوده است. هر چه سخت تر تلاش کنید تا احساسات مدفون شده خود را احیا کنید آنها بیشتر از شما فرار می‌کنند. فقط آرام باشید و سعی نکنید تا چیزی را تغییر دهید. موفقیت شما ممکن است همین حوالی کمین کرده باشد.

فال روزانه,فال روز,فال امروز ,thg v,chki , fall roozaneh

فال روزانه متولدین شهریور ماه

الان زمان این است که با همکاران‌تان تصمیم بگیرید که توان تان را با هم روی یک کار واحد بگذارید تا بهتر به نتیجه دلخواه برسید،‌ این کار گروهی بهتر و سودمندتر از این است که هر کس بخواهد کار خودش را بکند و کاری به دیگران نداشته باشد. شما خیلی راحت می‌توانید با دیگران روابط خصمانه‌ای داشته باشید، اما این روابط برای هیچ کدامتان سودی ندارد. توجه کنید که در کار، دیگران چه پیشنهاداتی می‌دهند و این را هم مدنظرتان قرار دهید که نیازهای شما چیست. سپس می‌توانید تصمیم بگیرید که از کجا شروع کنید.

فال روزانه,فال روز,فال امروز ,thg v,chki , fall roozaneh

فال روزانه متولدین مهر ماه

امروز برایتان لازم است در معامله‌های تجاری که افراد دیگر، شرکت‌ها و اداره‌های دیگر را هم درگیر می‌کنند شرکت کنید. لازم است که با شریک کاری خود خیلی صمیمانه صحبت کیند، وگرنه مجبور خواهید شد تمام بار زحمات را خودتان به دوش بکشید و یا تمام حق بیمه را خودتان پرداخت کنید. وقتی این مشکلات ظاهر می‌شوند ازشان فرار نکنید، وگرنه آنها روز به روز بزرگتر و پیچیده‌تر می‌شوند.

همچنین ببینید : گرفتن فال عطسه

فال روزانه ماه آبان

فال روزانه متولدین آبان ماه

یک رابطه نزدیک و صمیمی ممکن است این روزها شدیدتر و مشتاقانه تر شود. خوشبختانه عطارد پیغام دهنده با ونوس دوست داشتنی سیاره حاکم شما در ارتباط است و به شما با کلماتی که نیاز دارید تا خودتان را توصیف کنید به شما نیرو می‌دهد. اما حتی با کمک این پیغام دهنده آسمانی ممکن است لازم باشد که بعضی چیزها بیان شود به خاطر اینکه ونوس هنوز در حال سقوط است. البته این مسئله زیاد مهم نیست؛ امروز هیچ میانبری وجود ندارد که برای سریع تر رسیدن شما به هدف یاری تان کند.

فال روزانه ماه آذر

فال روزانه متولدین آذر ماه

سیاره اورانوس با اختلاف سطح بالا در حالی که شما را به مسیری بی هدف و بی نظم می کشاند با ونوس ستاره بخت شما درگیر می شود. هنگامی که آرزوهای شما بی اساسی اطلاعاتتان را شنان می دهند، راهبردهای عاقلانه شما نسبت به زندگی به راحتی فراموش می شوند. به خاطر داشته باشید که به واقعیت تبدیل کردن خیالاتتان اکنون برای شما از مسائل دیگر مهم تر نیست. همچنین این موضوع در مورد آزاد گذاشتن بیش از حد تخیلتان نیز صدق می کند.

فال روزانه ماه دی

فال روزانه متولدین دی ماه

با وجود اینکه ممکن است در آغاز روز خوشحال و شادمان باشید اما بعد از ظهر احساس استرس عجیبی سرتاسر وجود شما را در بر می‌گیرد. در واقع امروز احساسات شما کمی پیچیده است و شما را وسوسه می‌کند که از روبرو شدن با مشکلات طفره بروید. تنبلی نکنید. رفتار و حالت مثبت داشتن یک چیز است اما فاصله گرفتن از حقیقت هیچ کمکی به حل پیچیدگی‌های روحی شما نخواهد کرد.

همچنین ببینید : گرفتن فال حافظ با معنی

فال روزانه ماه بهمن

فال روزانه متولدین بهمن ماه

شما امروز دوباره می‌خواهید به مشکلات قدیمی توجه کرده و سعی می‌کنید برای تعادل برقرار کردن بین نیازهای خود و نیازهای دوستان و همکارانتان تعادلی متناسب برقرار کنید. اگر شما همراه با دیگران درگیر یک پروژه شده‌اید، در عمل کردن به عنوان عضوی از تیم اگر نخواهید از اثرگذاریتان کمتر کنید با مشکل مواجه خواهید شد. به جای اینکه نگران سازنده بودن خود باشید، سعی کنید کارهایی انجام دهید که با اعضای دیگر گروه هماهنگ باشد.

فال روزانه ماه اسفند

فال روزانه متولدین اسفند ماه

شما احساسات خود را به شدت کنترل می‌کنید که مبادا حرکت یا گفتار احساساتی از شما سر نزند اما در اشتباه به سر می‌برید زیرا هیجاناتی که آنها را سرگوب می‌کنید، می‌توانند باعث شاد شدن هر چه بیشتر شما می‌شوند. احتیاج به انجام هیچ کاری نیست تنها اجازه دهید احساسات واقعیتان ابراز شوند.

فال روزانه جمعه 12 آبان 96 فال روز تولد امروز 12 آبان ماه 1396