سایت باحال و تفریحی

اس ام اس مدل لباس فیلم عکس و مطالب تفریحی

سایت باحال و تفریحی

اس ام اس مدل لباس فیلم عکس و مطالب تفریحی

ست کردن عینک آفتابی با لباس - مردانه و زنانه

انتخاب عینک آفتابی مناسب با استایل دغدغه اکثر افرادی است که به ظاهر خود اهمیت می‌دهند.

تعاملات اجتماعی در دنیای مدرن امروزه ما با توجه به نحوه پوشش و استایل که به طریق‌های مختلف بیانگر شخصیت هر فرد هستند برقرار میشود، و همین قضیه نقش پر رنگ عینک آفتابی و طبی را با توجه به استفاده زیاد و روزمره آنها توسط افراد هر جامعه مشخص می‌کند.

عینک آفتابی و همینطور طبی با فریم‌های مختلف و با عدسی با اشکال و رنگ‌های گوناگون و همچنین با کارایی‌های منحصر به فردی تولید می‌شوند و هرکدام با توجه به طراحی خاص خود مناسب یک یا چند نوع استایل هستند. به این صورت که قطعا هیچ کسی دلش نمی‌خواهد عینک اسپرت را با یه استایل کلاسیک یا برعکس بپوشد.

به یاد داشته باشید که صورت اولین نقطه ایست که وقتی در اجتماع حضور دارید، مردم به آن توجه می‌کنند و پوشیدن یک عینک آفتابی مناسب می‌تواند استایل آن روز شما را تکمیل کرده یا برعکس، آن را ناقص جلوه دهد.

عینک یکی از مهم ترین اکسسوری های دنیای مد است که می‌تواند مانند یک سکوی پرتاب مهم، در زندگی افراد نقش داشته باشد.

برای انتخاب عینک مناسب با استایل خود به اولین مسئله‌ای که باید توجه کنید، این است که چه استایلی را ترجیح می دهید؟ خیابانی، کلاسیک، کژوال، وینتیج یا اداری؟ چون برای انتخاب یک عینک آفتابی مناسب با استایل شخصی باید به کمد خود نگاه کنید و ببینید که چه لباس هایی را میپوشید تا از این طریق به راحتی بهترین عینک آفتابی مخصوص خود پیدا کنید.

شاید در وحله اول انتخاب عینک آفتابی مناسب با لباس‌های مورد علاقه خود، دلهره آور باشد، اما نگران نباشید، چون مجموعه rezoptic در ادامه قرار است با برسی نکات مهم از قبیل مدل عینک، رنگ لباس، رنگ پوست و اکسسوری به شما کمک کند تا بتوانید بعد از مطالعه این مطلب با خیال راحت و آگاهی بیشتری فرم عینک با لباس‌های خود را ست کنید.

انتخاب عینک مناسب با شناختن رنگ پوست خود

عینک مناسب رنگ پوست

انتخاب یک عینک مناسب با استایل قبل از هرچیزی با برسی رنگ پوست انجام میگیرد، و بهتر است بدانید که رنگ پوست تمام انسان ها به دو دسته تفسیم میشود:

  • گرم
  • سرد

برای شناسایی رنگ پوست خود بهتر است که یک آزمایش دقیق تر انجام دهیم و برای این کار به رگ‌های مچ دست خود در زیر نور توجه کنید:

  • اگر رگ‌های دست شما در زیر نور به رنگ‌های سبز یا زیتونی هستند؛ یعنی تناژ رنگ پوست شما گرم است.
  • رگ‌های به رنگ آبی یا ارغوانی کمرنگ نشانگر سرد بودن پوست شما است.

اکنون که با نحوه شناختن رنگ پوست خود آگاه شدید، قدم بعدی این است که بهترین فریم عینک را متناسب با رنگ پوست خود انتخاب کنید:

  1. اگر تناژ رنگ پوست شما گرم است، بهترین انتخاب رنگ عینک برای شما در طیف رنگ‌های گرم پیدا می‌شود، مانند رنگ های: طلایی، قرمز، زرد، بژ، قهوه‌ای، نارنجی و سبز.
  2. در صورتی که جزو افرادی هستید که تناژ پوست آنها سرد است، می‌توانید برای پیدا کردن عینک مناسب با رنگ پوست خود در بین طیف رنگ‌های خاکستری، نقره‌ای و سبز جستجو کرده و انتخاب کنید.
  3. عینک هایی با فریم ترکیبی از چند رنگ؛ مانند پلنگی، لاکپشتی نیز متناسب با هر دو نوع رنگ پوست هستند.

در نظر داشته باشید که انتخاب یک عینک آفتابی مناسب و هماهنگ با رنگ پوست شما می‌تواند در بین رنگ‌های گفته شده شامل درجه تیره، روشن و متوسط باشد و به معنی که قرار است با گزینه‌های بیشتر و گسترده‌تری برای خرید رو به رو باشید.

انتخاب عینک مناسب با استایل با برسی کمد لباس

عینک آفتابی مناسب استایل

عینک آفتابی یا طبی ست شده با لباس و استایل نقش پر رنگی در صمیمی تر کردن تعملات اجتماعی افراد داشته و، با توجه به جایگاه و موقعیت هر فرد می‌تواند در در روابط او تاثیرات مثبت یا منفی داشته باشد. مثلا اگر شما در هنگام یک معامله تجاری زمانی که لباس رسمی به تن دارید، با انتخاب یک عینک رنگی یا اسپرت، در برقراری ارتباط با طرف مقابل خود مشکل ایجاد میکنید.

برای جلوگیری از این امر بهتر است که به کمد لباس خود سر بزنید و با توجه به برسی استایل همیشگی‌ای که می‌پوشید، نسبت به انتخاب عینک مناسب با لباس‌های خود اقدام کنید. به دنبال عینکی باشید که مکمل رنگ‌هایی باشند که بیشتر میپوشید. برای این کار در ادامه به نکات زیر توجه کنید:

  • عینک مناسب با رنگ مشابه یا رنگ هایی انتخاب کنید که نزدیک به طیف رنگ لباس‌های شما باشند، به عنواان مثال: اگر لباس‌های زیادی با رنگ قرمز دارید، یکی از بهترین انتخاب های نزدیک برای شما رنگ نارنجی است.
  • اگر اهل طبیعت گردی و ماجراجویی هستید، میتوانید یک فریم رنگی‌ای انتخاب کنید که حتی با متضاد بودن با رنگ لباس های شما، تکمیل کننده آن باشد. بهترین مثال میتواند رنگهای بفش-زرد باشد.

برای انتخاب عینک مناسب با استایل خودتان را بشتر بشناسید

عینک مناسب با لباس

داشتن یک استایل خوب و مطابق با ترند‌های روز قطعا اعتماد به نفس را افزایش میدهد، اما بهتر است به یاد داشته باشید با گذشت زمان، لباس‌ها، عینک و اکسسوری‌هایی که با توجه به ترند‌های روز انتخاب می‌کنید ممکن است قدیمی شوند و به همین دلیل برای انتخاب یک فریم عینک مناسب باید تیپ شخصیتی خود را در نطر بگیرید.

این سوال را از خود بپرسید که پوشیدن چه مدل عینکی یا داشتن چه استایلی برای شما راحت است؟ زیرا این یک اشتباه است که بخواهید برای هر نوع استایل، یک نوع عینک با رنگ و فریم خاص داشته باشید، و به همین دلیل باید نزدیک‌ترین انتخاب خود را با  توجه به این که چه رنگ و مدل‌هایی را بیشتر می‌پوشید، در نظر بگیرید.

همچنین ویژگی‌های صورت شما در تعیین این که چه نوع عینکی باید بپوشید نقش مهمی دارد، چون اگر صورت شما گرد است به عینکی نیاز دارید تا مکمل زاویه‌های صورت شما باشد، مانند عینک‌های مستطیلی که میتوانند صورت شما را بلندتر نشان دهند.

ست کردن عینک با اکسسوری

ست کردن عینک و اکسسوری

یکی از بهترین راه های ست کرذن عینک آفتابی یا طبی با استایل این است که با توجه به رنگ دسته ساعت، گوشواره، دستبند، و در کل زیور آلات عینک مناسب خود را انتخاب کنید. مثلا آیا به زیور‌آلات طلایی یا نقره‌ای علاقه دارید، یا از اکسسوری‌های چرمی استفاده میکنید؟

عینک مناسب با زیور آلات طلایی میتواند رنگ زرد یا گرم داشته باشد و همینطور ترکیب رنگ‌های طلایی، نقره‌ای و برنزی با یک عینک نقره‌ای ایده جالب و متنوعی است. در صورتی که تیپ خاص یا هنری دارید، و از اکسسوری‌های خاص در استایل خود استفاده می‌کنید، بهتر است که عینک آفتابی را نیز با توجه به لباس‌ها با طرح و رنگ‌های خاص و متنوع ست کنید.

برای استایل های بوهمی می‌توانید از عینک با رنگ‌های قرمز، سفید، آبی و زرد استفاده کنید یا بهترین راه، برای ست کردن یک عینک شیک با یک استایل کلاسیک استفاده از عینک پلنگی برای بانوان است.

انواع عینک مناسب برای هر استایل در Rezoptic

در صورتی که برای تکمیل کردن استایل خود به دنبال عینک های طبی و آفتابی مناسب میگردید، ما در مجموعه رض اپتیک طیف وسیع و هیجان انگیزی از انواع عینک های گوناگون را داریم که به راحتی میتوانید از بین آنها برای مطابقت با هر ظاهری، مردانه یا زنانه، اسپرت، تجاری یا غیر رسمی عینک مناسب با سلیقه خود را انتخاب کنید.

سخت آخر

تمام اصول گفته شده در مورد ست کردن استایل و عینک فقط پیشنهاداتی هستند که با رعایت کردن آنها میتوانید خوش تیپ تر به نظر برسید، اما ملزم به رعایت آنها نیستید و فقط میتواند تا جایی که این مطالب مناسب با سلیقه شما باد، از آن ایده بگیرید. در صورتی که ترفند خاصی برای هماهنگ کردن عینک با استایل خود دارید، در کامنت ها به ما اطلاع دهید. ممنون که ما رو همراهی میکنید.

نویسنده: پوریا زنگیشه

منبع: rezoptic

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.