سایت باحال و تفریحی

اس ام اس مدل لباس فیلم عکس و مطالب تفریحی

سایت باحال و تفریحی

اس ام اس مدل لباس فیلم عکس و مطالب تفریحی

فال روزانه دوشنبه 2 مرداد 96 فال روز تولد امروز 2 مرداد 1396

فال روزانه دوشنبه 2 مرداد 96 فال روز تولد امروز 2 مرداد 1396

فال روزانه,فال روز,فال امروز ,thg v,chki , fall roozaneh

سایت تفریحی نمکستان » برای مشاهده ی فال روزانه روز تولد خود ، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید

فال روزانه متولدین فروردین ماه

امروز مراقبت حرف هایی که می زنید باشید زیرا روزیست که کلمات براحتی روی زبان تان جاری می شوند و ممکن است قبل از اینکه متوجه شوید شما را به دردسر بزرگی بیندازند. حرف های زیادی برای گفتن دارید، انگار مدت زیادی احساسات تان در حال غلیان بودند. تا به حال بدون شک و تردید حرف می زدید، اما دیگر تصمیم گرفته اید که بیشتر احتیاط کنید. ممکن است پیام تان تکه تکه به مخاطبان برسد، پس حواس تان را جمع کنید که وضعیت را از این که هست پیچیده تر نکنید. گذشته ها را کنار بگذارید، بهتر است ببخشید و با قلبی صاف رو به آینده حرکت کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

امروز بهتر است کمی با اطرافیان خود  مصالحه کنید البته شما ذاتا دوست ندارید کسی با نقشه های شما مخالفت کند اما اگر سرسختی اطرافیان را دیدید حتما کمی نرم تر برخورد کنید و مصالحه کنید.خودتان فکر می کنید که راه درست را در پیش گرفته اید، اما اطرافیان تان از این که مشکلات را ماست مالی می کنید ناراحت اند. اکنون این فرصت را دارید که یک کار بزرگ انجام دهید و بر همه ی نزدیکان تان اثر مثبت بگذارید. باید تصمیم بگیرید: آیا رسیدن به اهداف خودتان برای شما مهم است یا کمک رساندن به کسانی که دوست شان دارید؟ اگر قرار است راهی را در پیش بگیرید که دیگران کمتر در آن پا گذاشته اند باید جرأت به خرج دهید و فداکاری کنید، اما بدانید که یک پاداش ارزشمند در انتظار شماست.

فال روزانه متولدین خرداد ماه

اکنون ذهن تان به سرعت به دنبال راه فرار می گردد. دوست ندارید مستقیماً با کسی وارد دعوا شوید. اصلاً مهم نیست که چه نیت های خوبی در سر دارید، فقط باید یاد بگیرید همان قدر که حرف می زنید به دیگران هم گوش دهید. یک گفتگوی سازنده همه ی تردیدها و اختلافات را از میان برمی دارد و به همه این فرصت را می دهد تا حرف شان را بزنند.


منبع : فال روزانه

لینک منبع اصلی : http://namakstan.net/33043-daily-fal.html

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.