سایت باحال و تفریحی

اس ام اس مدل لباس فیلم عکس و مطالب تفریحی

سایت باحال و تفریحی

اس ام اس مدل لباس فیلم عکس و مطالب تفریحی

مجید واشقانی , بیوگرافی مجید واشقانی , اینستا مجید واشقانی , l[dn ,harhkd

مجید واشقانی , مجید واشقانی و همسرش , عکس های مجید واشقانی , majoid vasheghani

مجید واشقانی با انتشار تصویر خود نوشت : دمتون گرم رفقای من شرمنده این همه لطف و محبت شما هستم در هر پست کلی انرژی میگیرم و ذوق میکنم بابت تک تک کامنتای شما دونه دونه اش برام مهمه ولی خُب اون کامنتایی که مجبورم پاک کنم و بلاک بشن همیشه هستن و موجب آزار من و شماست ولی تو این جمع کوچیک و خودمونی من و شما ذوب میشن کابوس بی تربیتی و بی فرهنگی و زشتی نمیتونه جلوی موج رفاقت مارو بگیره چند روز پیش یکی از دوستان میگفت انقدر پاک نکن بلاک نکن تعداد فالوور و کامنتارو کم میکنی گفتم قسم میخورم که اگه اینجا فقط تعدادمون به اندازه یه عدد دو رقمی هم بشه برام مهم نیس مهم اینه که چهار تا دونه کامنت بخونم ولی با خیال راحت و بعدش کلی عشق کنم از تک تک کلماتش تا اینکه هزاران کامنت و هزاران فالووری که درش نه عشق و محبت و احترام باشه بلکه پر از زشتی و ضد حال من قانع تر از این حرفام

مجید واشقانی , بیوگرافی مجید واشقانی , اینستا مجید واشقانی , l[dn ,harhkd

مجید واشقانی با انتشار تصویر خود نوشت : گم شده تو باغ ِ هلو بچه ی تنهای ِ لولو نشسته گریه می کنه اوهو ، اوهو ، اوهو ، اوهو می گه لولوی ِ خورخوره دیگه منو نمی خوره دیگه منو دوست نداره سرِ منو نمی بره دیگه منو نمی خوره گم شده تو باغ ِ هلو بچه ی تنهای ِ لولو نشسته گریه می کنه اوهو ، اوهو ، اوهو ، اوهو (استاد گرانقدر محمد صالح علا)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.