سایت باحال و تفریحی

اس ام اس مدل لباس فیلم عکس و مطالب تفریحی

سایت باحال و تفریحی

اس ام اس مدل لباس فیلم عکس و مطالب تفریحی

فال روزانه 27 مرداد 98

فال روزانه 27 مرداد 98

فال روزانه 27 مرداد , فال فردا بیست و هفت مرداد , طالع بینی 27 مرداد ماه

فال روزانه 27 مرداد

فال روزانه یکی از انواع فال های بسیار پرطرفدار در سراسر جهان است که برای سرگرمی ایجاد شده است که می تواند برای لحظاتی شما را هیجان زده کند. برای مطالعه فال روزانه 27 مرداد 98 در ادامه با سایت سرگرمی پارسی سرا همراه باشید.

فال روزانه 27 مرداد

فال متولدین فروردین ماه

امروز به سوء تفاهم ها و تنش هایی که در اطرافتان در حال وقوع است پایان دهید. همه ی ما در روابطمان دچار مشکل و سوء تفاهم می شویم و اگر نتوانیم سوء تفاهم های ایجاد شده را رفع کنیم ممکن است روابط صمیمانه و دوستانه مان بهم بخورد. لجبازی کردن را کنار گذاشته و روابط صمیمانه تان را به این راحتی از دست ندهید. اگر از کسی دلخور هستید ، موضوعی که باعث ناراحتیتان شده را با احترام و آرامش بیان کنید تا این دلخوری ها سر هم جمع نشوند و باعث ناراحتی های عمیق نشوند. ترجیح می دهید همه چیز را برای بار اول امتحان کنید و کارهای هیجان انگیز را دوست دارید. بهتر است کمی در مورد راهی که دارید به آن ادامه می دهید فکر کنید و تصمیمی با ملاحظه و دقت بگیرید. اگر کسی برای کارهایتان و تصمیمتان به شما اعتراض و انتقاد کرد سریع حالت دفاعی نگیرید و به انتقادی که به شما شده کمی فکر کنید. واقع بین بودن یکی از خصوصیاتی ست که شدیدا به آن نیازمند هستید. اگر در گذشته تان بارها و بارها شکست خورده اید ناامید نشوید و باز هم به تلاشتان ادامه بدهید ، درهای موفقیت به زودی به روی شما گشوده خواهد شد.

 

فال متولدین اردیبهشت ماه

امروز بخشنده و مهربان باشید و سعی کنید تا جایی که ممکن است سختگیر و عصبانی نشوید. صبر خودتان را بسنجید و ببینید تا چه اندازه می توانید جلوی عصبانیت و خشمتان را بگیرید. هر روز این تمرین را انجام بدهید و هر روزی که توانستید احساسات خودتان را به شکل کامل کنترل کنید به خودتان یک پاداش کوچک بدهید. سعی کنید این کار را به مدت سی روز انجام دهید تا کم کم به یکی از عادت های شما تبدیل شود. با این تمرین دیگر کمتر عصبانی خواهید شد و آرامش بیشتری را حس خواهید کرد. از خودتان سوال کنید تا به حال چه اقدامات و کارهایی انجام داده اید که برای خانواده یا جامعه تان سود داشته باشد. خودتان را ارزیابی کرده و مورد پرسش قرار دهید. از خودتان به اندازه توانایی هایتان انتظار داشته باشید و خودتان را بیهوده سرزنش نکنید. بهتر است عادت های مضر و ناکارآمدتان را تغییر بدهید و وقتتان را صرف کارهایی کنید که برایتان سودآور باشد و آینده شما را تضمین کند. شما می توانید با تغییرات کوچک آینده تان را پربار و ثمربخش کنید. اگر مشاجره و بحثی به وجود آمد ، بی طرف باشید و اجازه دهید طرفین بحث خودشان مشکلشان را حل کنند.

 

فال متولدین خرداد ماه

شادی حقیقی و واقعی را همیشه و در همه جا جستجو می کنید اما نمی توانید آن را پیدا کنید. اگر اطرافتان را افرادی گرفته اند که علایق مشترکی با آن ها ندارید بهتر است رابطه تان را با آن ها کمتر کرده و دوستانی پیدا کنید که با آن ها هم فکر و هم عقیده باشید. شما با افرادی که مانند شما فکر میکنند و با هم علایق مشترک دارید شاد خواهید بود. امروز احساس کسی را دارید که همه چیز بر وفق مرادش است و هیچ مشکلی ندارد. بیشتر دقت کنید و اجازه ندهید امروز با تصمیمات اشتباه خراب شود. امروز شاد هستید و به پیش پا افتاده ترین مسائل هم می خندید ، سعی کنید همیشه همین گونه باشید و شادیتان را در اختیار بگیرید. این موضوع را فراموش نکنید که نگرش و رویکرد خود شماست که اتفاقات خوب و بدی که در زندگیتان رخ میدهد را رقم می زند. اگر حال خوبی ندارید و احساس می کنید نیاز دارید با کسی حرف بزنید ، همین الان این کار را انجام دهید. اجازه ندهید روزتان خراب شود و هر کاری که حالتان را خوب و مثبت می کند انجام دهید. می توانید خودتان را به دیدن یک فیلم کمدی دعوت کنید و حسابی تفریح کنید. نباید لحظه ای شاد و لحظه ای غمگین باشید ، باید بر تغییرات ناگهانی که در خلق و خوبتان ایجاد می شود غلبه کنید.

 

فال متولدین تیر ماه

امروز به موارد مالی و اقتصادی که روی میز ذهنتان دارید فکر کنید. باید همه موارد را بررسی کرده و ارزیابی کنید. احساس بی ثباتی می کنید و در مدت زمانی کوتاه از حالت غم و ناامیدی به حالت خوشبختی بی اندازه و سرمستانه تغییر حالت می دهید. ممکن است این حس خفیف باشد اما وجود دارد. اگر این احساس را دارید ناراحت نباشید ، شما می توانید خیلی راحت از این مشکل رها شوید. تنها باید پیش یک روان درمان یا روانشناس بروید و از مشکلات و اختلالی که دارید صحبت کنید. دوست دارید احساساتتان را برای خودتان نگه داشته و پیش کسی از احساسات و مشکلاتتان حرف نزنید. اگر به کسی علاقه مند هستید و حس می کنید طرف مقابل هم نسبت به شما حسی دارد پا پیش گذاشته و علاقه تان را با رفتارتان نشان دهید تا طرف مقابلتان متوجه احساس قلبی شما بشود. اگر فرد یا دوستی دارید که از پیشرفت شما خوشحال می شود با او از رویاها و آرزوهایی که در سر دارید حرف بزنید. اگر مشکلی دارید می توانید با مشورت و همفکری دوستان و اطرافیانتان آن را حل کنید. از مداخله در بحث دیگران به شدت پرهیز کنید زیرا برای شما بسیار زیان آور خواهد بود.

 

فال متولدین مرداد ماه

امروز بیشتر به جای حرف زدن ، به حرف اطرافیانتان گوش دهید و شنونده بهتری باشید. قبل از این که جمله طرف مقابلتان تمام شود به جوابی که می خواهید به او بدهید فکر می کنید و بسیاری از بحث هایی که برایتان پیش آمده به همین خاطر است. شما خوب و کامل به حرف طرف مقابلتان گوش نمی دهید و سوء تفاهم ها و تنش های بیهوده ایجاد می کنید. در صورتی که اگر آرام و منطقی با کسی بحث کنید و وسط حرف کسی نپرید ، بحث خیلی زود تمام خواهد شد و هیچ سوء تفاهم جدیدی درست نمی شود. این که حرف کسی را قطع کنید یک بی احترامی محسوب می شود و طرف مقابلتان عصبانی تر خواهد شد. در ضمن وقتی با کسی گفتگو یا بحث می کنید نباید ذهنتان در جای دیگری مشغول باشد. احساس کسی را دارید که آرزوها و رویاهایش در جدال و کشمکش هستند و هر کدام از آن ها می خواهند دیگری را کنار زده و از بین ببرند. ذهنتان آشفته و پریشان است و در پی راه حلی برای آرامش گمشده تان هستید. از طرفی دیگر اطرافیان و نزدیکانتان از شما توقعات بیجا دارند و انتظار دارند شما هر کاری که آن ها می خواهند انجام دهید. عزمتان را جزم کرده و زندگیتان را تغییر دهید. آرزوها و رویاهایی که دارید را از اول اولویت بندی کرده و محکم رو به جلو قدم بردارید.

 

فال متولدین شهریور ماه

امروز برای ایجاد کردن یک تاثیر مثبت و مفید در زندگیتان قدم بردارید. این تاثیر می تواند به شکل ثبت نام در یک کلاس هنری باشد که مدت هاست در پی ثبت نامش هستید اما تنبلیتان می آید و این کار را نمی کنید. یا می توانید با کمک کردن به فردی نیازمند این احساس مثبت را در درونتان ایجاد کنید. با خودتان در آرامش و صلح باشید و تمام زمانتان را صرف لذت بردن از ثانیه ثانیه زندگیتان کنید. تا جایی که می توانید با مشکلات رفتاری اطرافیانتان کنار بیایید و بیخودی خودتان را ناراحت نکنید. عادت دارید تمام مسائل و مشکلات زندگیتان را به تنهایی حل کنید و از کسی کمک نگیرید اما مشکلی که به تازگی برایتان پیش آمده بدون مشورت و همفکری دیگران حل نخواهد شد. مشکلتان را با افراد معتمدی که در اطرافتان هستند در میان بگذارید و بهترین تصمیم و راه حل را پیدا کنید ، از بازگو کردن مشکلاتتان نترسید و خیلی واضح و شمرده برای دیگران توضیح دهید که به کمکشان نیاز دارید. امروز در طبیعت پیاده روی کنید زیرا به باز شدن و آرامش ذهن و فکرتان کمک می کند. این موضوع را به یاد بسپارید که هر چقدر خودآگاهی بیشتری داشته باشید ، اعتماد به نفس بیشتری هم خواهید داشت. اگر می خواهید خودتان را بهتر بشناسید و در جهت توسعه فردیتان قدم بردارید ، کتاب هایی که موضوعاتشان متنوع و مختلف است را مطالعه نمایید.

 

 

فال متولدین مهر ماه

اگر می خواهید در جهت دست پیدا کردن به سعادت و آرامش در زندگیتان قدم بگذارید ، نظر و عقیده دیگران را رها کنید. تنها محافظ و نگهدار زندگیتان باشید و هرطور که می خواهید زندگیتان را کنترل و سپری کنید. البته این نکته را از یاد نبرید که همانطور که دیگران حق دخالت در زندگی شما را ندارند ، شما هم حق ندارید در زندگی دیگران مداخله کنید. از نظر احساسی آسیب پذیر شده اید و کوچکترین حرف ها را برای اشک ریختن و ناله کردن بهانه می کنید. اجازه ندهید هر کسی به حریم احساس و قلبتان وارد شود و به شما صدمه بزند. اگر در روابط احساسیتان شکست خورده اید ناامید و سرخورده نشوید. به زندگی برگردید و درهای قلبتان را به روی فرد جدیدی باز کنید. یک روز در هفته را برای برنامه ریزی کل هفته انتخاب کرده و اهداف و برنامه هایتان را تنظیم کنید. از اشتباهات و تجربه هایی که در زندگی کسب کرده اید عبرت و درس بگیرید. ممکن است مشغول به شغل و کار جدیدی شوید که سوال های زیادی برای اطرافیانتان به وجود بیاورد. جواب انسان های فضول و حسودی که اطرافتان هستند را ندهید و تنها به پیشرفت و ترقی که در انتظارتان هست فکر کنید.

 

فال متولدین آبان ماه

امروز به روند زندگیتان از گذشته تا به حال فکر کنید. آیا از این خط صاف و زندگی که در آن ریسک نکرده اید راضی هستید ؟ شاید ریسک نکردن موجب آرامش خاطر شما باشد و احساس کنید همیشه زندگی نسبتا آرام و متوسطی داشته اید اما به فرصت های بزرگی که بخاطر محتاط بودن از دست داده اید فکر می کنید. محتاطانه رفتار کردن و تصمیمات عاقلانه کاری درست و منطقی بنظر می آید اما گاهی تنها ریسک کردن است که می تواند شما را به جایگاهی بسیار بالا پرتاب کند. از قدرت دانش لذت می برید و در جستجوی این قدرت هستید. نیاز دارید تا کمی از لحاظ روحیه تقویت و شاد شوید. برای تقویت روحیه تان بیش از اندازه کار نکنید ، از انسان هایی که انرژیشان منفی است دوری کنید ، مثبت اندیش باشید ، قسمتی از زمانتان در روز را به تنهایی سپری کرده و لذت ببرید و اگر کمکی از دستتان برمی آید دریغ نکنید. با تقویت روحیه تان می توانید راه حل ها و راهکارهای جدیدی برای پیشرفت در زندگی و حل مشکلات پیدا کنید. روزهایی که به سرعت سپری می کنید و ارزشمندیشان را برایتان از دست داده اند ، روزهای زندگی شما هستند. سرعت سپری کردن روزهایتان را کم کرده و هر لحظه اش را لفت بدهید. شما باید از تک تک این لحظات لذت ببرید.

 

فال متولدین آذر ماه

اگر در زندگی تان تنش و مشکلی وجود دارد با ورزش هایی مانند پیاده روی یا پیلاتس و یوگا بدنتان را از تنش و استرس خارج کرده و آرامشتان را باز یابید. ممکن است امروز یکی از دوستان قدیمی تان را در مکانی ببینید ، می توانید او را به یک نوشیدنی دعوت کرده و لحظاتی را بدون فکر کردن به مشکلات سپری کنید. می خواهید افکاری که مدت هاست ذهن شما را به خودش مشغول کرده بیان کنید اما از واکنش طرف مقابلتان هراس دارید. بهتر است تمام چیزی که می خواهید بیان کنید را روی کاغذ نوشته و روبروی آینه تکرار کنید. سعی کنید در هنگام بیان کردن محکم و موقر باشید و اجازه ندهید طرف مقابلتان از ترس شما با خبر شود. باید روزی این حرف ها را بزنید و چه بهتر که آن روز ، امروز باشد تا شما هم نفس راحتی بکشید و ذهنتان آرام بگیرد. کلماتی که به کار می برید را به شکل زیرکانه ای انتخاب کنید و سعی کنید به هیچ عنوان به طرف مقابل تان توهین نکنید. امروز به کسی که دوستش دارید انرژی بدهید و به او بگویید که چقدر برای شما مهم است. گاهی حرفی محبت آمیز و عاشقانه می تواند زندگی تان را حسابی گرم و دلچسب کند. خودتان را در موقعیت های سخت و ناراحت کننده قرار ندهید و اگر نمی توانید کاری را انجام بدهید به کسی وعده بیهوده ندهید.

 

فال متولدین دی ماه

امروز به خاطر حرف هایی که در گذشته زده اید پشیمان هستید و احساس می کنید باید راه حلی برای جبران رابطه ای که خراب کرده اید بیاندیشید. بهتر است کمی واقع بینانه به اطرافتان نگاه کنید. اگر با حرف هایتان قلب کسی را شکسته اید و یا رابطه ی میان دو نفر را بهم زده اید ، دیگر نمی شود کاری کرد و به قولی آب ریخته ، جمع شدنی نیست ، پس بهتر است رفتارتان را از امروز درست کنید. شاید بتوانید با زیر پا گذاشتن غرورتان ، کاری که در گذشته انجام داده اید را جبران کنید. اگر می خواهید با جمع جدید و یا فرد جدیدی آشنا شوید ، اما احساس سردرگمی و گمراهی می کنید بهتر است رفتار و اخلاقیات آن فرد را زیر نظر بگیرید. اگر علایقی یکسان داشتید و از نظر اخلاقی بهم شبیه بودید بهتر است ابن رابطه را ادامه بدهید اما اگر شباهتی با هم نداشتید و از کنار این فرد بودن خوشحال نبودید بهتر است این رابطه را قطع کنید. سعی کنید همیشه فردی میانه رو باشید و در هیچ کاری زیاده روی نکنید تا برایتان مشکل بوجود نیاید.

 

فال متولدین بهمن ماه

حداقل امروز دست از خودخواهی برداشته و نظرات شخصی خود را به دیگران تحمیل کنید. حضرت علی می فرمایند که هر چه برای خود می پسندید برای دیگران هم بپسندید و اگر چیزی برای خود نمی پسندید برای دیگران هم نپسندید. تنها همین جمله به تنهایی می تواند زندگی شما را از این رو به آن رو کند. این دنیا دار مکافات است و هر رفتاری با هر کسی کنید همان رفتار به شما باز خواهد گشت. احساس آزردگی و ناراحتی می کنید و حوصله بحث کردن را ندارید اما بقیه دست بردار نیستند. بهتر است آرامشتان را حفظ کرده و خودتان را کنترل کنید. سعی کنید تا جایی که می توانید نقطه نظرات مشترک پیدا کرده و به بحث مجال ادامه ندهید. اگر بخواهید به این فکر کنید که پیروز این بحث باشید ، این بحث تا پاسی از شب ادامه خواهد داشت. بهترین راه برای پایان دادن به این بحث ، این است که شما خودتان را جای طرف مقابلتان بگذارید و او را درک کنید. خوش بین باشید و سعی کنید در طول روز انرژی مثبتتان را حفظ کنید. اعتماد به نفس داشته باشید زیرا مهم عامل در موفقیت و زندگی شاد است. اگر متاهل هستید ، لحظاتی از امروز را به فکر و رویا فرزند دار شدن اختصاص دهید.

 

فال متولدین اسفند ماه

امروز یک روز بی نظیر برای دورهم جمع شدن و خوش گذرانی های دسته جمعی است. به هزینه اش فکر نکنید و در فکر مهمانی های آنچنانی با غذاهای گران قیمت نباشید ، یک غذای ساده ساندویچی درست کرده و همه را به پارک یا جنگل دعوت کنید. دورهم گل بگویید و گل بشنوید و از امروزتان ، اوقاتی به یاد ماندنی بسازید.اگر حال خوبی ندارید و احساس می کنید عواطف و احساسات درونی تان تحریک شده است و به عشق فردی به غیر از خودتان نیاز پیدا کرده اید ، کافی است درهای قلبتان را به روی فرد جدیدی که قرار است به زودی وارد زندگیتان شود باز کرده و هر روز از خدا برای داشتن این عشق و فرد لایق تشکر کنید. شاید متعجب شوید اما این حقیقت دارد ، باید قبل از به دست آوردن چیزی به خاطر داشتنش خدا را سپاس بگویید. این سپاسگذاری به معنای آن است که شما به خدا ایمان دارید که خواسته تان را برآورده خواهد کرد. اگر به مشکلی برخوردید از کسانی کمک بگیرید که در آن زمینه اطلاعات داشته باشند و باعث گمراهی شما نشوند.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.